Enviaments 2018-05-28T12:03:35+00:00
PREGUNTES FREQÜENTS ENVIAMENTS
Quant costa el transport i què inclou? 2018-09-21T11:20:40+00:00

El transport està calculat per caixes individuals d’1 ampolla de 75cl o en caixes 6 ampolles amb un pes màxim aproximat de 9 kg. El preu del transport, inclou també l’embalatge en caixes homologades per les empreses capdavanteres en transport internacional per a un transport segur, el segur contra pèrdues o trencaments.
Per a les destinacions de Canàries, Ceuta i Melilla, el preu del transport inclou el DUA d’origen, però no el DUA de destinació, l’IVA o els impostos locals.

En compres superiors XXX.-€ el transport serà per a Espanya Peninsular. Per a Balears, Canàries, Ceuta i Melilla i resta de països d’UE, tindran un XX% de descompte.

El vi és molt fràgil. Com feu per enviar la meva comanda? 2018-09-21T10:27:44+00:00

El transport del vi és delicat i fràgil. Les nostres caixes de transport segur estan dissenyades amb cartró ondat reforçat de tres capes i un ampoller de cartró interior que crea una cambra d’aire per a cada ampolla, evitant el contacte entre elles i així mateix eliminar els trencaments.

Quina companyia gestioneu els enviaments? 2018-11-27T15:16:11+00:00

MRW, capdavanter en transport urgent, és la companyia que realitza els enviaments per a Espanya Peninsular, Balears, Ceuta, Melilla i altres països de la Comunitat Europea.

Quant temps trigarà a arribar la meva comanda? 2018-09-21T11:11:41+00:00

Gestionem totes les comandes fins a les 14:00 hores dels dies laborables perquè de forma general surtin per transport l’endemà d’aquells que disposem en estoc.

Per a enviaments Peninsulars i Balears normalment rebràs la teva comanda en un termini màxim de 24/48 hores laborables a partir de que surti del nostre magatzem.

Altres països de la UE el lliurament benvolgut és de 3-5 dies laborables a partir de que surti del nostre magatzem.

Es pot escollir un horari de lliurament? 2018-09-21T11:13:38+00:00

Existeix la possibilitat d’ajustar el lliurament a les necessitats horàries a Espanya Peninsular. Es pot escollir entre 2 franges horàries: de matins (de 8.00h a 14:00h) o de tardes (de 14:00h a 20:00h).

Si al destinatari li resulta complicat estar a casa per rebre els seus enviaments durant el dia se li lliurar entre les 20 i 22 h (amb un suplement de 2 € en el cas d’enviaments peninsulars, provincials/regional limítrofs).

Com rebo la meva comanda? 2018-09-21T10:54:57+00:00

Les comandes es lliuren en mà pel transportista al destinatari i a l’adreça d’enviament que s’indica en realitzar la teva comanda.

El nombre d’intents de lliurament és 2. Si el destinatari està absent es deixa un avís (sempre que l’accés hagi estat possible) amb les dades de l’oficina on podrà anar a recollir-ho. Si el destinatari no s’ha personat en l’oficina per recollir el seu enviament o, l’adreça és incorrecta o incompleta, passat un termini de 15 dies naturals, l’enviament és retornat al Celler de l’Hospital. Per tant és recomanable que al costat de l’adreça d’enviament consti el telèfon del destinatari. Al moment que rebis la teva comanda hauràs de signar l’albarà de lliurament de la companyia.

Per a les destinacions internacionals es realitzarà un únic intent de lliurament. Si el destinatari està absent se li deixarà un avís amb les dades de l’oficina on podrà recollir l’enviament i en un termini de 7 dies l’enviament serà retornat al Celler. Si el destinatari no s’ha personat en l’oficina per recollir el seu enviament o l’adreça és incorrecta o incompleta, passat un termini de 7 dies l’enviament serà retornat al Celler.

Què haig de fer si la meva comanda està incompleta o no es correspon amb el que vaig comprar? 2018-09-21T11:14:46+00:00

En el cas que, a causa d’un error el nostre de preparació, la teva comanda no es correspongui amb el sol·licitat, posa’t en contacte amb nosaltres i indicant-nos les teves dades i el motiu perquè reemborsem o reemplacem la teva comanda novament sense cost algun.

Per favor, si quan rebis la comanda detectes alguna caixa oberta no acceptis la comanda i no fermes l’albarà del transportista.

Puc recollir la meva comanda per Celler Hospital de Sitges i estalviar-me les despeses d’enviament? 2018-09-21T11:04:44+00:00

No, en aquests moments no tenim servei de recollida en el Celler.

Incidències amb el transport. Trencament d’ampolles. 2018-09-21T11:16:44+00:00

Tots els enviaments estan dotats de caixes protegides especialment dissenyades i homologades per les companyies capdavanteres en transport per evitar trencaments, però és possible que es produeixin accidents durant el transport.

Si en rebre la comanda es detecten trencaments, no s’ha d’acceptar el paquet ni signar l’acceptació. La companyia de transport contactarà amb el destinatari i s’encarregarà de gestionar un nou enviament sense despeses extra o es reemborsarà els diners.

De no haver-se detectat a temps i acceptat el paquet, s’ha de contactar amb el Celler durant les properes 24 hores després del lliurament, manant fotografies de l’estat del paquet i de les ampolles trencades per poder gestionar la reclamació amb el transportista. En aquest cas, es procedirà al reemplaçament de les ampolles afectades sense cap cost extra o es reemborsarà els diners.