Olor de Most – Visita guiada i degustació – Juliol 2022

11h Català

Visita guiada pels carrers de Sitges des de la perspectiva de la Malvasia de Sitges

Endinsa’t en un recorregut pels punts indispensables de la malvasia a Sitges. Fins no fa gaires dècades, l’olor de most era el protagonista durant el mes de setembre. I és que la Malvasia de Sitges era la joia de la corona del sector vitivinícola sitgetà, el qual estructurava tot un seguit d’oficis i realitats que han quedat amagades en diferents punts que resseguirem pels carrers i indrets de Sitges. Aquest itinerari deixa al descobert tots els punts imprescindibles per entendre el vi i la Malvasia a Sitges: cellers desapareguts, la zona d’embarcament de les exportacions i altres sorpreses.

La ruta finalitza al CIM – Corral de la Vila, edifici del segle XVIII, únic en arquitectura popular del nostre territori, i on s’ubiquen els continguts museogràfics del Centre d’Interpretació de la Malvasia de Sitges i la vinya urbana d’aquesta varietat. Allà, finalitzarem l’experiència amb una degustació de Malvasia Dolça del Celler de l’Hospital al Bar de vins La Malvaseria – El Corral de la Vila.

Inclou:

• visita guiada de 90 minuts
  • degustació Malvasia dolça Celler de l’Hospital
  • entrada al Centre d’Interpretació de la Malvasia de Sitges

AFORAMENT LIMITAT! Compra les teves entrades aquí.

jul. 02 2022
Expired!