La Festa Major llueix al CIM

Ha estat una Festa Major diferent, ja que les restriccions sanitàries han impedit que se celebrés amb els actes i formats habituals. Però per a l’Hospital de Sant Joan Baptista i el mateix Centre d’Interpretació de la Malvasia ha estat una Festa Major molt especial i emotiva. El fet que l’Hospital fos designat pendonista per la tasca realitzada per la institució i el conjunt de professionals amb la Covid ha permès celebrar-la amb intensitat i implicació destacada.

Les instal·lacions del CIM van ser el lloc escollit per a exposició de Sant Bartomeu, que es va poder veure els dies 22 i 23. En el temps que no hi havia visites, la figura del sant es va traslladar a la capella, on els residents van tenir l’oportunitat de visitar-la amb els dos sants, inèditament, compartint espai.

El CIM també va ser escenari, dissabte 21, d’altres activitats festamajorenques, com la presentació del llibre La música de la nostra festa, de l’Escola de Grallers de Sitges, i que va aplegar el conjunt de grallers d’aquesta entitat en un toc especialment significatiu. L’endemà, els grallers Els Marcets van visitar els jardins de l’Hospital per compartir la música de Festa Major amb els residents.

2021-08-25T15:57:02+00:00 agost 25th, 2021|