La Malvasia de Sitges entra a la universitat

El programa de difusió i presència de la Malvasia de Sitges en l’àmbit formatiu ha escenificat dues passes més en els darrers dies. D’una banda, l’Escola d’Enoturisme de Vilafranca ha escollit el Celler de l’Hospital de Sitges, mitjançant la seva experiència del centre d’Interpretació de la Malvasia en implementacions de productes enoturístics, per a que participi com a jurat en els treballs finals de grau dels guies especialitzats en enoturisme.

Per altra banda, alumnes del grau de sommelier del CETT, l’escola universitària de turisme i cuina de la Universitat de Barcelona, van participar dimarts en un tast dels vins de Malvasia de Sitges. del Celler de l’Hospital. La coordinadora del CIM, Alba Gràcia, i el responsables que de comercialització, Sergi Martín, van explicar el procés de pervivència i expansió actual de la Malvasia de Sitges en un tast en el qual es van provar les cinc referències del Celler: Malvasia dolça i seva, Blanc Subur, Llegat Llopis i Monembasia.

2022-06-16T14:17:54+00:00 juny 16th, 2022|