La Malvasia de Sitges pren protagonisme en la quinzena de La Llotja

La tercera edició de La Llotja –el programa organitzat per Node Garraf, que potencia la cuina genuïna, els productes del territori i la gastronomia autòctona al Garraf– presta una atenció especial a la Malvasia de Sitges. La Llotja 2019 s’ha presentat avui al Centre d’Interpretació de la Malvasia (CIM) i programa una vintena de propostes diverses, que s’adrecen tant a professionals i experts com al gran públic.

La Llotja programa maridatges, experiències gastronòmiques, tastos de vins, presentacions i visites als mercats o a la subhasta del peix, entre d’altres propostes. La Malvasia de Sitges estarà present en diverses d’aquestes activitats. De fet, n’hi ha dues que en serà la principal protagonista: es tracta de l’experiència gastronòmica Un mar de Malvasia (dissabte 23) i el tast de malvasia al mercat de Sitges en un maridatge amb productes del Garraf (dissabte 30).

La presentació de La Llotja 2019 s’ha fet avui a les instal·lacions del Centre d’Interpretació de la Malvasia, a la qual han assistit professionals del sector, representants institucionals i mitjans de comunicació. En l’acte hi ha intervingut la presidenta de Node Garraf, Rosa Huguet, així com el seu director, Isidre Also, i el director de la Fundació de l’Hospital Sant Joan Baptista de Sitges, Raimon Martínez. Tots tres han destacat els valors dels productes i la cuina local i del territori, així com la necessitat que els diferents actors vinculats al procés (des de la producció fins la gastronomia) col·laborin conjuntament en iniciatives com aquesta.

Mar de Malvasia
Dissabte 23, d’11 a 18h
Experiència Gastronòmica: Porxo davant les Vinyes
Visita guiada al CIM i Sala Marinera
Lloc: CIM
Organitza:
· Centre Interpretació Malvasia de Sitges
· Confraria de Pescadors de Sitges
· Fundació Hospital Sant Joan Baptista de Sitges
Col·laboració:
· Ajuntament de Sitges
· NODE Garraf

Preu activitat: 30€ per persona

Transferència al C/C ES10 0081 1682 6000 0102 2406.
Cal enviar el justificant de transferència bancària per confirmar la reserva a visites@cellerdelhospital.cat, indicant “Un mar de Malvasia”, Cognom i Nom.

Maridatge i tast de Malvasia de Sitges i formatges del Garraf
Dissabte 30, 11h